Ügyintézés

Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény: – jogszabályokban meghatározott kivételekkel – lehetőséget biztosít az Ügyfelek részére, hogy elektronikus úton tartsanak kapcsolatot a hatóságokkal, kivéve, ha az az adott kapcsolattartás tekintetében nem értelmezhető.

A Ket., továbbá a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokról és az állam által kötelezően nyújtandó szolgáltatásokról szóló 83/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet alapján a hatóságok állampolgárokkal folytatott kommunikációjában a központi elektronikus szolgáltató rendszert (KR) lehet kommunikációra igénybe venni és az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) segítségével kitöltött űrlapok használatára van lehetőség.

Az egyes ügyek indításához szükséges ÁNYK űrlapok fejlesztése folyamatban van és ahol csak megoldható – ha Ön rendelkezik Ügyfélkapu-regisztrációval – lehetőséget biztosítunk az űrlapok kényelmes, gyors és egyszerű elektronikus beküldésére.

További információk az Ügyfélkapu-regisztrációról és az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) alkalmazás használatáról:

Letöltések:

Az egyes ügyek indításához szükséges – már rendelkezésre álló – ÁNYK űrlapok, továbbá a hagyományos űrlapok az ügyintézéssel kapcsolatos oldalainkon keresztül, az egyes ügyleírásoknál érhetők el.

 

FORMANYOMTATVÁNYOK:

Adóügyek

Igazgatási ügyek

Szociális ügyek

Anyakönyvi ügyintézés

magyar