Ügyintézés
Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény: – jogszabályokban meghatározott kivételekkel – lehetőséget biztosít az Ügyfelek részére, hogy elektronikus úton tartsanak kapcsolatot a hatóságokkal, kivéve, ha az az adott kapcsolattartás tekintetében nem értelmezhető.
A Ket., továbbá a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokról és az állam által kötelezően nyújtandó szolgáltatásokról szóló 83/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet alapján a hatóságok állampolgárokkal folytatott kommunikációjában a központi elektronikus szolgáltató rendszert (KR) lehet kommunikációra igénybe venni és az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) segítségével kitöltött űrlapok használatára van lehetőség.
Az egyes ügyek indításához szükséges ÁNYK űrlapok fejlesztése folyamatban van és ahol csak megoldható – ha Ön rendelkezik Ügyfélkapu-regisztrációval – lehetőséget biztosítunk az űrlapok kényelmes, gyors és egyszerű elektronikus beküldésére.
További információk az Ügyfélkapu-regisztrációról és az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) alkalmazás használatáról:
- Magyarország.hu - Ügyfélkapu regisztráció
- Nemzeti Adó- és Vámhivatal - Az Általános Nyomtatványkitöltő telepítéséről és használatáról
Letöltések:
- Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) - keretprogram
- Szervezeti paraméterfájl - Káli Polgármesteri Hivatal (PHKAL)
Az egyes ügyek indításához szükséges – már rendelkezésre álló – ÁNYK űrlapok, továbbá a hagyományos űrlapok az ügyintézéssel kapcsolatos oldalainkon keresztül, az egyes ügyleírásoknál érhetők el.
FORMANYOMTATVÁNYOK: